- Jvr5 november 2025 om 21:45
Ik ben j, 38 jaar oud, zelfstandige in de bouw en heb slijtage in het enkelgewricht. Van alles geprobeerd en ondernomen maar mijn dagen blijven gevuld met pijn. Nu al zon 15 jaar ong. en de afgelopen jaren is het steeds erger geworden. Kortom vastzetten onderste spronggewricht is laatste redmiddel zeg maar. Nu ben ik heel erg benieuwd naar de verschillende ervaringen van mensen van zowel operatie herstel als naar de veranderingen erna. Wil iemand iets delen met me, zowel positief als negatief ? Thanks alvast.
2 reactiesReagerenMirjam7 november 2025 om 16:29Hoi 44 jaar hier en 4 weken geleden mijn onderste spronggewricht vastgezet. Dus zit nog vers en middenin het circuit.😅 Het enige wat ik tot nu toe kan vertellen is dat de operatie mij opzich heel erg is meegevallen, eigenlijk weinig napijn. Ik denk tot nu toe dat gewoon het lange stilzitten echt het minste is. Ik kan nu eindelijk sinds een aantal dagen wat langer in de rolstoel zitten met been omhoog. Over 2weken krijg ik loopgips.
ReagerenMirjam7 november 2025 om 16:34Hoi mocht je op Facebook actief zijn, hier is een groep:
Enkel fusie vrienden actief.Hier worden veel ervaringen in gedeeld.
Reageren
Ben zelf 4 weken geleden geopereerd en heb hier tot nu toe al best veel aan gehad.
Operatie is mij overigens meegevallen.