Positieve ervaring inkorten enkelbanden??

Zijn er misschien mensen hier die POSITIEVE ervaring hebben met het operatief inkorten van hun enkelbanden? En dan met name op langere termijn? Horrorverhalen lees ik genoeg, maar er zullen toch ook mensen zijn bij wel het wel goed uitgepakt heeft? En hoe verliep jullie revalidatie? Zelf ben ik bijna 2 week geleden voor de zoveelste keer door mijn linker enkel gegaan, resultaat alle banden weer flink beschadigd en waarschijnlijk een zware botkneuzing. Maandag zijn er eerst ontstekingsremmers ingespoten om de zwelling te verminderen en nu moet ik 3 week met een drukverband met mn voet omhoog . De 23e wordt er een mri gemaakt om de schade verder te bekijken en als 1 van de behandel opties werd eventueel opereren genoemd. Ook zonder operatie zal de revalidatie voor mij een aardige tijd duren is al gezegd, dus ik ben vooral benieuwd naar hoeveel meerwaarde een operatie op lange termijn heeft en of je echt minder kans op nieuwe blessures hebt.....

Reactie

Nou John, het lijkt erop dat je gelijk hebt, dat positieve ervaringen niet gedeeld worden.....jammer! Ik wacht de mri af en hoor dan wel hoe het verder zal gaan. Misschien dat in de tussentijd nog wel iemand zijn of haar ervaring wil delen, ik hoor het graag!

Reactie
Reageer op: Positieve ervaring inkorten enkelbanden??
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief