- Bzy6 april 2017 om 11:09
- Volgende week staat operatie gepland. Ik heb grote galstenen in de galblaas. Had eerder alleen zeurende pijm in mijn zij en in de rug. Nu elke dag krampen…..en kan niet meer vet eten. Bloed en echo zijn goed…ze zien geen ontstekingen ofzo. Maar zo voelt het wel….het voelt brandend in me zij en rug….herkent iemand dat? En bij verwijderen was het toen wel of niet ontstoken?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 april 2017 om 14:11dat zijn toch bekende klachten bij galstenen. Dat hoeft zeker niet door en ontsteking te komen.
Reagerenbzy6 april 2017 om 17:53Nou je hoort zo vaak dat mensen toch een ontsteking hebben tijdens een operatie dan denk ik….is er dan geen bloed geprikt of geen echo gemaakt?
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2017 om 18:41Niet iedere ontsteking is met bloedonderzoek vast te stellen…
ReagerenBzy6 april 2017 om 21:54Ok maar stel dat echo ook niks zegt? Ik heb gewoon aanhoudende druk onder de ribben, brandend soms, dr hele dag wat uitstraalt naar de rug en soms komt de kramp en voor een paar uur in. Bij komieken hoor je vaak dat de pijn er wel of niet is…..ik voel het heel de dag…..ben bang voor chronische ontsteking en dat ze het dab niet goed kunnen weghalen….
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2017 om 22:02Je klachten passen bij galstenen. Je kunt je wel over van alles en nog wat druk maken, maar dat gaat niet helpen. Een ontsteking is niet altijd aanwezig.
Reageren