Zoeken Vraag het forum

Klachten galstenen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bzy
    1. Volgende week staat operatie gepland. Ik heb grote galstenen in de galblaas. Had eerder alleen zeurende pijm in mijn zij en in de rug. Nu elke dag krampen…..en kan niet meer vet eten. Bloed en echo zijn goed…ze zien geen ontstekingen ofzo. Maar zo voelt het wel….het voelt brandend in me zij en rug….herkent iemand dat? En bij verwijderen was het toen wel of niet ontstoken?
    5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

dat zijn toch bekende klachten bij galstenen. Dat hoeft zeker niet door en ontsteking te komen.

Reageren
    bzy

Nou je hoort zo vaak dat mensen toch een ontsteking hebben tijdens een operatie dan denk ik….is er dan geen bloed geprikt of geen echo gemaakt?

Reageren
    John (moderator)

Niet iedere ontsteking is met bloedonderzoek vast te stellen…

Reageren
    Bzy

Ok maar stel dat echo ook niks zegt? Ik heb gewoon aanhoudende druk onder de ribben, brandend soms, dr hele dag wat uitstraalt naar de rug en soms komt de kramp en voor een paar uur in. Bij komieken hoor je vaak dat de pijn er wel of niet is…..ik voel het heel de dag…..ben bang voor chronische ontsteking en dat ze het dab niet goed kunnen weghalen….

Reageren
    John (moderator)

Je klachten passen bij galstenen. Je kunt je wel over van alles en nog wat druk maken, maar dat gaat niet helpen. Een ontsteking is niet altijd aanwezig.

Reageren
Reageer op: Klachten galstenen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.