Zoeken Vraag het forum

Lijkt wel rook?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rutger D

Hallo, Soms lijkt het wel alsof ik rook zie in mijn ooghoeken
    Wat kan dat zijn? Dan kijk ik en is de rook weg, En hoe weet je of je staar hebt?
    want ik kan mijn ogen wazig en scherp maken als ik ergens naar kijk. Graag zo snel mogenlijk antwoord, BVD!

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

knap hoor dat je ogen wazig en scherp kan krijgen : – )
    rook? heb je soms een beetje een oogontsteking met vuil in de hoeken die je wegknippert?
    Staar???? als je oud bent en dat merk je snel genoeg.
    Geen problemen zoeken als die er niet zijn en bij twijfel gewoon een brillenwinkel binnenlopen :daar kunnen ze ogen testen en oogdruk meten.
    Succes Brenda

Reageren
    Marjanne

Ik kan ook mijn ogen scherp en wazig stellen.
    Kan ik al mijn hele leven.

Als ik ze wazig stel, dan geef ik mijn ogen als het ware rust. Bij staren kun je dat ook

Reageren
    Anoniem

Hallo anoniem ik snap uw bericht ik had toen u dat zei precies hetzelfde idee want ik heb hetzelfde probleem als de vraaggever en zocht voor iets mafs van bestaat het wel eens alleen Door omstandigheden word ikzelf toevallig medisch in de gaten gehouden dus terug denkend aan onderzoeken die gedaan zijn ga ik toch vanmiddag ff een consult aanvragen. Het kan niks zijn wat afgedaan kan worden met een dagje zonnebril op.
    Maar merk wel dat ik het op drukke felle dagen heb dan donkere rustige dagen. Dus verder niks ergs. maar ben geen dokter dus vraag het maar aan hem/haar.. Ik zeg maar zo kennis over je lichaam is kennis over jezelf

Reageren
Reageer op: Lijkt wel rook?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.