Hallo ik rook al een jaar wiet (ben 19 jaar oud jongen) maar ben nu een week gestopt wil er mee stoppen volledig maar zie lichtflitsen voor me ogen en oog hoeken soms soms ook blauwe flitsen kan dit van de wiet zijn en gaat dit over kreeg die flitse ook tijdens het roken tijdens het stoned zijn , heb verschillende dingen opgezocht hier over sommige zeggen blijvende schade kan dat ? Hoop het niet namelijk
Dan schrijven ze me als wiet gebruiker in de systeem woon in belgie is strafbaar hier geen goed plan als jullie konden antwoorden zou fijner zijn
De donters hier hebben geen kennis over die foitsen etc ik ben in een groepsprakrijk hooguit gaan ze je naar een drugsverslaving centra sturen maar dat is te overdreven met niet verslaafd ofzo gewoon een vraag of wiet die flitsen kan veroorzaken
Je gebruikt al ruim 1 jaar wiet en bent niet verslaafd? Tja als je dat zelf geloofd...
Het zal een ontwenningsverschijnsel zijn dat ook weer over gaat. Zorg voor gezonde voeding, eet dagelijks vers fruit en drink minimaal 2 liter water per dag