Zoeken Vraag het forum

Laseren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb -0,75 en -2..
    In 6 jaar ben ik een kwart achteruit gegaan, maar als ik mijn oude bril opzet en mijn nieuwe (met een kwart meer) merk ik eigenlijk geen verschil, dus of het echt achteruit is gegaan weet ik niet.
    Omdat ik na tientallen lenzen en tientallen vloeistoffen geprobeerd te hebben en toch echt niet tegen lenzen kan, en ik nog wel weet hoe fijn het is om scherp te zien zonder die bril op je neus… Wil ik vragen of iemand met ongeveer mijn sterkte zijn/haar ogen heeft laten laseren, of dat uberhaupt kan en hoe het is?
    Het lijkt me super eng.. dat flapje dat ze dan opensnijden.. gatver!

Als de tijd daar is ga ik wel eens een keer zo’n consult aanvragen, maar wilde eerst hier vragen of er ervaringen waren 🙂

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

ik zou het met zo’n kleine afwijking nooit doen! risico is er altijd en dit is de moeite niet!

Reageren
    Anoniem

ps – gaat in de loop van je leven vaak weg omdat je + wordt als je ouder wordt!

Reageren
    Anoniem

Is het zo dat als je + sterkte krijgt dat je – sterkte daarmee weg gaat ja??? Dat wist ik niet eens.

Ik ben 17, dus die plus stertke zal nog wel even duren gok ik..!

Reageren
Reageer op: Laseren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.