- Anoniem14 oktober 2016 om 07:47
Hey mensen.
Sinds een week of 2 kamp ik met erg vervelende, vermoeide ogen.
Ik zit lange dagen op school en doe een intensieve opleiding dus ik ben heel de dag druk, het begon al toen ik op de terugweg in de bus naar huis mijn ogen enorm voelde ‘drukken’, ze gaven een erg zeurderig gevoel. Ook kan ik tegenwoordig al wat slechter tegen licht en kan ik niet meer goed in het donker naar mijn telefoon kijken zonder dat mijn ogen weer op komen spelen.
Ook heb ik als ik ga slapen en ik wil mijn ogen dicht doen, dat ik dan weer druk achter mijn ogen krijg, alsof ze open willen blijven, maar ook weer dicht
Ik gooide eerst de oorzaak op stress van mijn opleiding wat leidde tot slapeloosheid, maar ik heb de afgelopen dagen allebei 9 uur geslapen en wordt nog steeds wakker met hoofdpijn.
Verder heb ik ook wat meer moeite met het lezen van het bord dan vroeger.Wat voor oorzaak kan dit zijn? Of kan dit puur liggen dat ik een bril/lenzen nodig heb. Ik ben het onderhand zat om wakker te worden met hoofdpijn en het gevoel dat mijn ogen de dag alweer zat zijn (met dit gevoel zit ik nu te typen)
Bvd
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 oktober 2016 om 10:20Ga naar een opticien en laat je ogen meten. Als daar niets uitkomt, ga dan naar de huisarts.
Reageren
Of eerst naar de huisarts en dan naar de opticien..Anoniem14 oktober 2016 om 12:23Wat raad jij aan? Eerst de huisarts of eerst de opticien? Straks is het wat anders ook al zijn mijn ogen wat minder goed. Of zijn deze klachten te licht voor de huisarts?
ReagerenJohn (moderator)
14 oktober 2016 om 12:34Klachten zijn nooit te licht voor de huisarts…
Ga eerst naar de huisarts om te kijken of je geen infectie van je ogen hebt. Dan kun je daarna altijd nog naar de opticien.
Reageren