Vlekken voor ogen

Hallo!

Twee zomers geleden ben ik 3 weken op vakantie gegaan naar Indonesië. Na een boottochtje in de volle zon had ik een zware zonnesteek gevolgd door een verkoudheid. Na een paar dagen voelde ik me gelukkig weer beter maar toen ik opstond was mijn zicht verandert. De eerste dag had ik last van een soort wormpjes die ik overal zag, hiermee zijn we naar de dokter gegaan en hij vertelde ons dat dit weg zou trekken. De volgende dag stond ik op en zag ik donkere vlekken ipv wormpjes. In Indonesië heb ik verschillende oogtesten gedaan in het ziekenhuis en medicijnen gekregen. Eenmaal in Nederland waren de vlekken nog niet weg, dus naar de huisarts gegaan en doorverwezen naar het ziekenhuis. Nu, een jaar later, heb ik nog steeds last van deze vlekken in mijn oog en niemand kan me vertellen wat er precies mis is. De vlekken worden niet erger maar ook niet beter, ik zie ze maar bij 1 oog en het is ook alleen storend wanneer ik met 1 oog kijk. Ik kan er goed mee leven maar ik wil toch graag weten wat er aan de hand is.

Reageren

Het zou dan toch nog eens onderzocht moeten worden.
    Vraag aan de huisarts een verwijzing voor een second opinion en ga dan naar een andere oogarts in een academisch ziekenhuis

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Vlekken voor ogen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe