Zoeken Vraag het forum

Vlekjes in oog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anna

Ik vroeg me af als iemand dit ook herkent. Bruine vlekjes op het oogwit. Ben nu twee keer naar de huisarts geweest voor dit geval en hij zei dat ik er mee moest leren leven en dat het pigment vlekjes zijn.
    Ik wou een verwijzing naar de oogarts, maar dat wil hij ook niet doen.

Ik vindt het gewoon vreemd dat ik het ineens heb terwijl mijn broer en zus er totaal geen last van hebben. De vlekjes in mijn oogwit worden ook meer. Heb er nu 6.

Ben ten einde raad. Wat kan ik doen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

ga terug naar de huisarts en sta op een verwijzing voor de oogarts. Laat je niet afschepen

Reageren
    Greg

ik heb ook bruine vlekjes in m’n ogen. In m’n rechteroog iets dikkere vlekken en meer dan in m’n linkeroog. Ik heb dit vrijwel m’n leven. Maar nooit last en pijn door gehad. Zolang je nog normaal ziet en geen pijn hebt in je ogen is er niets aan de hand lijkt mij.

Reageren
    Greg

Dus geen zorgen Anna. Gr. Greg.

Reageren
Reageer op: Vlekjes in oog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.