- skvw500013 april 2012 om 21:25
Hallo,
een tijdje terug was ik aan het voetballen, op een gegeven moment keek ik net om en net op dat moment kreeg ik een bal in mijn gezicht precies op mijn rechter oog. Het zwelde wat op maar niet ernstig. Sinds ik die bal tegen mijn oog aan heb gekregen heb ik last van 2 doorzichtige vlekken op alleen mijn rechter oog. 1 stip in het midden en een streep helemaal rechts. Ik heb deze 2 vlekken nu ongeveer 2 weken en de vlekken zijn vanaf het begin even groot geweest en zijn verder niet groter of kleiner geworden. Ik vroeg me af ik hiermee naar de huisarts of oogarts moet gaan of dat ik het nog even moet laten afwachten? Of weet iemand of dit vanzelf weer weg gaat?
Verder ben ik 16 jaar, weeg 60 kg en ben 175 cm. Ik rook niet en drink af en toe in het weekend. Verder gebruik ik ook geen soft/hard-drugs.Mvg. Joris
1 reactieReagerenSanna19 april 2012 om 08:27Hallo Joris, als je zicht niet verbeterd is, laat je dan doorverwijzen naar een oogarts. Alleen hij kan oordelen of je oog beschadigd is of niet. Laat je weten hoe het met je gaat?
Groetjes, Sanna
Reageren