- dacryo11 april 2016 om 09:11
Na lange tijd met een tranend (linker)oog te hebben gelopen, kreeg ik een ontsteking rond het linkeroog. Oorzaak was een verstopte traanbuis die ontstoken was geraakt.
De oogarts stuurde me (nadat de ontsteking genezen was) naar de radioloog voor een traanbuis behandeling. Er zat een verstopping onder de traanzak, de traanbuis was volledig afgesloten. Met een dotterballonnetje werd getracht de verstopping weg te krijgen.
Dat is niet gelukt. Nu 3 maanden later komt er nog steeds pus uit de traanbuisjes in mijn oog.
De oogarts stuurt me nog eens naar radiologie voor dezelfde behandeling. Ik heb er geen vertrouwen in, dat het nu wel zal lukken op deze manier.
Heeft iemand hier ervaring mee?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 april 2016 om 09:14Het is op voorhand moeilijk te zeggen of het deze keer wel lukt. Maar niet geschoten is altijd mis. Ik zou het in ieder geval weer proberen.
ReagerenFikri11 april 2018 om 02:12hoi mijn zoontje is 2 keer aan zn verstopping traanbuisje geholpen en beide keren niet het gewenste resultaat bereikt. Hij is nu 3 elke dag pus tranen etc. Heb nu geen vertrouwen meer in die artsen. Iemand hier ook t zelfde gehad?
Reageren