- Anoniem8 april 2016 om 20:44
Goedenavond.
Bij mij is 2 jaar geleden blefaritis vastgesteld. Ik behandel de ogen door een warme compress 2 maal daags. Nu is mij opgevallen dat afgelopen dagen een ader begint door te groeien rondom mijn pupil. Heb verder geen drukverhoging in mijn oog. Wat zou dit kunnen zijn ?
Heb een foto toegevoegd van de ader waarover het gaat, deze heeft iedereen wel maar groeien bij de meeste mensen niet verder lijkt me.
[attachment=4491]ter.JPG[/attachment]6 reactiesReagerenAnoniem8 april 2016 om 20:52Moet er wel bijvertellen dat ik sinds 1.5 week soms gebruik maak van A vogel oogdruppels. Helaas helpen deze voor mij niet helemaal.
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2016 om 21:10Ik zou daar dan ook maar eens heel snel mee stoppen. Waarvoor gebruik je die eigenlijk? Voor de blepharitis helpen die echt niet….
Het zou een irritatie kunnen zijn door de druppels dus
ReagerenAnoniem8 april 2016 om 21:17Ik gebruik ze omdat ik soms nog last heb van geiriteerde oogleden. Dit heb ik soms aan het einde van de dag. Dacht dat oogdruppels wel zouden werken.
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2016 om 21:27Geïrriteerde oogleden is dus van de blepharitis….
ReagerenAnoniem8 april 2016 om 21:45Maar is er iets voor als ik geen kompres bij de hand heb ?
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2016 om 22:04Er zijn speciale reinigingsdoekjes die je in de tas mee kunt nemen. Zoals Supranettes en Cil Clar
https://www.oogziekenhuis.nl/overzicht-aandoeningen-en-behandelingen/blepharitis-behandelingen.html
Reageren