Zoeken Vraag het forum

Last van oog (lenzen)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb nu al zo een 6 jaar lenzen.
    Heb 2 weken geleden last gekregen boven in m’n ogen(jeuk). Begon hier in te wrijven dit had ik natuurlijk nooit moeten doen. Sindsdien ben ik verder van huis. Last van m’n ogen bovenin als ik knipper. Gewoon irritatie en beetje pijn wordt er echt gek van. Met lenzen in eigenlijk geen last gaan de lenzen uit dan begint het. Het lijkt alsof ik een wondje/blaasje/korstje heb gekregen door het wrijven in m’n oog onder mijn boven ooglid. Dit gaat irriteren als ik m’n lenzen in heb. Gaan m’n lenzen dan uit en ik knipper gaat m’n boven ooglid over m’n pupil en dit doet pijn.

Kan dit? Heeft iemand dit ook gehad wat kan ik er aan doen?
    Heb nu twee dagen mijn lenzen uit gehad. Wel minder geworden, maar hoopte dat het over was en dat is niet het geval.

Ik hoor het graag!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je er goed aan doet om even naar de huisarts te gaan om naar de ogen te laten kijken of er geen infectie is.

Reageren
Reageer op: Last van oog (lenzen)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.