De vorige week zou ik geholpen worden aan staar,mijn tweede oog,maar omdat ik grieperig was en vreselijke hoestbuien had heb ik afgebeld en moet nu a.s.dinsdag geholpen worden.Nu weet ik niet wat ik moet doen,want ik hoest nog steeds erg ondanks alle drankjes en tabletjes en zo kan het weer niet doorgaan,denk ik.Van bisolvon,bronchostop ed.tot aan actylcysteine en noscapect, ik heb alles geprobeerd.Weet iemand nog een goed middel om vóór dinsdag van het hoesten af te komen?Dankjewel!
Het zal toch vanzelf over moeten gaan. Je zou met de huisarts kunnen overleggen om codeine te gebruiken. Dat dempt de hoestprikkel. Ik weet alleen niet of dat kan met de ingreep, maar dat kun je navragen.
Oke Tandor.Dit zou dus pas maandag kunnen en ik denk niet,dat de hoest dan voor dinsdagmorgen over is.Misschien dat ik,als het niet anders kan,de afspraak wéér af moet zeggen.In elk geval bedankt!
Hoi, ik denk dat ik net te laat ben, maar naast de lokale druppelverdoving bestaan er ook nog andere verdovingen: een lokale verdoving waarbij het hele gebied rond de ogen wordt verdoofd: retrobulbair.
maar er bestaat ook een verdoving waarbij je zelf een "roesje" krijgt. dan lig je een stuk stiller. maar er moet wel een goede aanleiding zijn om je dat te kunnen geven en je moet er ook "geschikt" voor zijn. Dit moet met de verpleegkundige worden besproken.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!