Zoeken Vraag het forum

Droge ogen i.c.m. blepharitis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meiboom Tijger

Ik heb exact ditzelfde traject doorlopen, vrijwel alles geprobeerd, 32 jaar oud, laser behandeling gehad, helaas droge ogen en blefaritis nu sinds een paar jaar.

Werkelijk een hel, met zalfjes en gekloot iedere ochtend om je ogen schoon te krijgen en druppelen de hele dag door. Zware handicap die onderbelicht is.

Dankbaar voor dit forum, ik ga direct de Gladskin zalf proberen en de Sulphur pillen.

Het probleem is dat er hier weinig geld in te verdienen valt, dus wetenschappelijk onderzoek blijft uit, waardoor je het met suboptimale geneesmiddelen moeten doen.

Hoop positief te berichten over een tijd!

Groeten,

De Meiboom Tijger

Anoniem

Mijn ervaring met trillende oogleden. Masseer enkele dagen achter elkaar  zachtjes met lichte druk het gebied rondom de ogen, het spiertje wat het veroorzaakt zal tot rust komen.

Reageren
    Von

Ik ook niet

Reageren
    Jvd

Hallo,
    Ik ben er sinds kort achter dat ik hier ook last van heb. Ook met grote bulten op mijn ogen Nou heb ik ook ervaring met koortslippen.
    Bij een koortslip dep ik het met alcohol zodra ik merk dat er iets komt. Dit voorkomt de verdere groei.
    Nou denk ik uiteraard ook hier aan om te doen.

Zo denk ik ook, ofja vraag ik mij af, of er op het bultje, zo snel mogelijk een korstje moet komen. Dus zo snel mogelijk laten indrogen?

Maar geen idee of dat dat juist is.

Hoor het graag of hier iemand al ervaring mee heb

Reageren
    Babbelbet

Hoi, is er nog iemand op dit forum aanwezig die ook blepharitis heeft ?

Bij mij is het kort geleden vast gesteld.
    Ik knijp een van mijn ogen continu dicht.
    Waardoor ik er steeds vreemd uitzie en ik kan daardoor ook niet goed zien.

Ik hoor graag van jullie <3

groetjes Babbelbet

Reageren
Reageer op: Droge ogen i.c.m. blepharitis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.