- Anoniem6 mei 2014 om 20:31
Ik sukkel al zo’n half jaar met het volgend probleem: telkens als ik ga liggen krijg ik last van hoofdpijn (vooral in het slaapgebied, maar eigenlijk overal een beetje). Verder heb ik last van een verstopte neus en druk in de ogen als ik ga liggen. Het grootste probleem zijn mijn ogen: als ik opsta zijn ze super rood (je ziet de aders in de ogen). Dit verdwijnt na ongeveer een uur recht te staan. Mijn ogen verdragen het licht ook niet en worden rood en voelen branderig aan bij fel (zon)licht.
Ik ben al naar verschillende oogartsen geweest die niks aan mijn ogen zien. Ik heb verschillende allergietesten gedaan in verschillende ziekenhuizen: allemaal negatief. Ik heb een CT scan van mijn sinusen vandaag laten nemen en daar is ook niks mis mee buiten het feit dat mijn neus aan de linkerkant een klein beetje verstopt zou zijn. Ik heb ook een scheef neusschot. Toch een afspraak met een KNO-arts gemaakt, maar ik betwijfel dat daar het probleem schuilt omdat KNO-artsen ervoor niks mis zagen.
Iemand een idee wat het kan zijn? Ik wordt hier helemaal gek van. Zou het een tumor kunnen zijn? De symptomen lijken er niet echt op?
Verder heb ik ook het volgende: zodra ik opsta en iets in mijn mond gestoken heb, moet ik naar het toilet. De stank na dat toiletbezoek is verschrikkelijk. Soms gaat dit gepaard met diarree. Naarmate de dag vordert heb ik geen last meer van mijn maag/darmen.
Alle hulp/advies is welkom, want ik ben radeloos!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 mei 2014 om 20:47Een tumor zou met de ct scan wel gezien zijn.
Er zijn alleen wat klachten die volgens mij niets met elkaar te maken hebben. Ik zie ook niet meteen een verband tussen de klachten van je hoofd en je darmklachten. Behalve als je last zou hebben van (verborgen) reflux. Misschien zou een verwijzing naar een MDL arts beter zijn.
ReagerenAnoniem8 mei 2014 om 08:17Ik had vroeger last van maagzuur, maar ik heb het gevoel dat dat de laatste tijd toch geminderd is. Kan het zijn dat de maagzuur mij nu last aan mijn ogen/neus bezorgd? Hoe kan ik dat laten testen?
ReagerenJohn (moderator)
8 mei 2014 om 14:25Dat is niet erg voor de hand liggend.
Reageren