- Anoniem19 januari 2014 om 18:18
Hallo,
Ik weet niet of ik dit eigenlijk wel hierbij moet zetten aangezien t over ogen gaat hier, niet om de huid eromheen ofzo
Maar ik heb sinds een paar weken dat echt die randjes net boven je wimpers heel gevoelig en behoorlijk droog zijn . Ook zijn ze een beetje roze/roodachtig (bovenste oogleden heb ik t nu over).
Ben onlangs niet van mascara/eyeliner gewisseld heb niemand anders zn makeup gebruikt helemaal niks.
Heb al vaak voordat ik naar bed ging vaseline erop gesmeerd, en dan was het de volgende dag wel “zacht”, maar t helpt nooit echt want aan het einde van de dag is het er weer.
Ben ook op google gaan zoeken, stond dat het een schimmeltje kon zijn.
Ik wil nu morgen even naar de dokter gaan maar ik heb daar eigenlijk niet zoveel tijd voor, dus als iemand hier weet wat het is, please let me know!Alvast bedankt
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 januari 2014 om 18:44Het kan inderdaad een (schimmel)infectie zijn. Maar je zult toch even bij je huisarts langs moeten gaan.
ReagerenAnoniem19 januari 2014 om 22:47Morgen even bellen voor een afspraak dus … Bedankt!
ReagerenJohn (moderator)
19 januari 2014 om 22:48Laat even wat weten als je bent geweest
ReagerenAnoniem26 januari 2014 om 18:54Sorry ben niet meer op dokters.nl geweest.
Reageren
Ben naar de dokter gegaan en heb een zalfje meegekregen, moest het 4 dagen gebruiken en dan even rust.
Ik zit nu in de rustdagen, t werkt echt goed gelukkig!
Hopen dat het zo blijft haha.