Hallo
ik had mij gewassen en voel ineens iets in mijn oog zitten ben gelijk bij de spiegel gaan kijken of er wat in mijn oog zat ik zag een zwart haartje zitten in het witte van mijn oog heb gespoeld met water en daarna met een stukje wc papier dit opgerold en voorzichtig met het puntje uit mijn oog te halen helaas. het haartje zit er nog steeds.
Dat kan helemaal geen kwaad. Ofwel het haartje traant er de komende uren vanzelf uit en komt dan aan de neuszijde tevoorschijn, ofwel het wordt afgebroken en het komt er wederom als 'prut' vanzelf uit.
hoi Amy
ik heb er veel last van vanavond kijkt mijn vriend in mijn oog of hij het er uit kan krijgen .
vgr
Voorzichtig! niet te hard.
inderdaad spoelen met lauw water en met een nat wattenstokje naar de ooghoek wrijven.
succes, Brenda
hallo Brenda
gister is mijn vriend bij mij geweest
ik ben op een stoel gaan zitten hijs achter mij gaan staan heb mijn hoofd naar achter gedaan en met een wattenstaafje hij het haartje uit mijn oog gehaald moest mijn oog wel erg goed open houden want het deed best pijn.
maar ben blij dat ik nou niks meer in mijn oog heb want het echt naar. maar toch bedankt voor je advies
hallo Amy
mijn vriend heeft eindelij kkhaar haartje uit mijn oog kunnen krijgen.veel spoelen en een wattenstaafje heeft geholpen
ik heb dat ook heel vaak, een wimpertje op mn oog.
Is zeer irritant en soms doet t idd pijn.
Ik loop dan meestal naar de spiegel en probeer door middel van met mn oog te draaien, het wimpertje zo naar mn linkerooghoek te laten komen zodat ik t haartje er uit kan halen.
meestal lukt dat wel, maar soms niet en dan blijf ik er dagen last van houwen. is irritant.
Ik heb precies het zelfde probleem en krijg het er maar niet uit, Dus als ik gewoon een paar dagen zou wachten zou het er vanzelf uitgroeien?
Eierdopje vullen met gedestilleerd water. Oog er zacht opduwen en knipperen.
Gewoon het haartje proberen te pakken met je pink, en klaar is kees.
Gebruik (zoals eerder vermeld) een wattenstaafje om het haartje er uit te vissen. Als je op het haartje houdt trek je het haartje er snel uit. Soms is het even vissen; dit de eerste keer doen voelt ook niet fijn, maar daarna is dat branderige gevoel weg, oftewel het is het waard.
Ja ik heb dit ook vrij vaak, vooral als er mascara op zit kan het echt gaan irriteren.
Gewoon proberen uit te spoelen met wat water en daarna doe ik meestal wat oogdruppels in mijn oog om irriteren te voorkomen. Die kan je gewoon op internet bestellen super makkelijk