- anoniem3 november 2010 om 19:20
Hallo ik zal me eerst even voorstellen.
Ik ben 15 en woon in rotterdam.Mijn probleem is dat ik hele erge donkere kringen onder m’n ogen heb. het is op mijn 14e ontstaan.
Ik heb sinds mijn 12e een bril en sinds mijn 14e ben ik lensen gaan dragen. Na 8 maanden met lensen hebben rondgelopen begon het al. ik kreeg donkere kringen.. Maar nu is het heel erg geworden. Laat ik het zo zeggen, ik heb nog nooit iemand met zulke elke donkere kringen gezien… Nu draag ik een bril om het een beetje te bedekken maar een bril heeft 2 van die houders op je boven neus tog?
en daar heb ik nu ook 2 donkere puntjes door me bril van gekrege 😛
Maar het is heel erg, want normaal gaan die kringe ook gewoon in een kom vorm zeg maar. maar bij mij schuin naar beneden dus een heel oppervlakte is donker. hoe later het word hoe donkerder het word. maar ik slaap elke dag gewoon 8 uur als het niet meer is..Ik heb al een loreal oogroller ( voor mannen ) want even voor de duidelijkheid ik ben een jongen:P maar dat helpt voor geen meter
Dus ik hoopte misschien dat iemand een oplossing voor mijn probleem heeft? Ik zou het erg waarderen, want ik zit er best wel mee..