Zoeken Vraag het forum

Ogen bijziendheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Laura

Hallo iedereen
    Ik heb een bril en het glas voor mijn linkeroog is momenteel -1. Mijn rechteroog was een lui oog die later ontdekt werd maar dit is verbeterd. Dit glas is 0.
    Ik kan dicht goed zien maar ver kan ik met mijn linkeroog niet goed zien, daarom draag ik een bril. Ik hoor advies dat ik mijn bril moet afzetten als ik dicht kijk, maar de oogarts zegt juist dat ik de bril moet doordragen.
    Ik weet niet wat ik moet doen, want in de afgelopen weken waren mijn ogen even slechter en deed ik mijn bril af en at ik voeding met vitamines voor de ogen en dit verbeterde.
    Bedankt om te antwoorden

2 reacties
    Reageren
    Suzan

Ik zou naar een opticien of een andere oogarts gaan.
    Die hebben verstand van dergelijke dingen en zullen je beter advies kunnen geven dan dat je op een forum zult krijgen

Reageren
    John (moderator)

doen wat de oogarts je heeft aangeraden

Reageren
Reageer op: Ogen bijziendheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.