- Mayra3 november 2021 om 18:06
He,
Ik heb de laatste maanden echt ontzettende last van mijn ogen een dof gevoel die pijn in mijn ogen straalt uit naar mijn hoofd en ik ben ook duizelig en misselijk. Ik heb ook soms uit het niet dat ik wat waziger zie of vlekken voor mijn ogen zie. Ik draag in het dagelijks leven ook een bril al heel lang sinds ik 6 jaar ben. Ik ben nu 17 jaar.
Kan iemand me misschien helpen of weet iemand misschien wat het kan zijn? Kan dit ernstig zijn?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 november 2021 om 19:03Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga eens naar de opticien en laat je ogen eens meten
ReagerenMayra3 november 2021 om 19:16Ik ben in september 2020 voor het laatst geweest en toen had ik -5 van sterkte zeg maar maar toen werd er niets gezegd maar wat ik wel had is een paar maanden na dat ik daar geweest was had ik wel vaker last van mijn ogen. Maar nu de laatste maanden ook misselijk en duizelig en wel echt ontzettend last van mijn ogen soms is het zelfs zo erg dat ik niet tegen licht kan
ReagerenJohn (moderator)
3 november 2021 om 19:27Vraag dan eens een verwijzing voor de oogarts aan de huisarts
Reageren