Zoeken Vraag het forum

Onprettig gevoel oog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anonuem

Ik liet m’n moeder ook even kijken en die zij ook dat de ene iets groter is dan de ander

John (moderator)

Ga naar de huisarts en vraag dan ook om naar een psycholoog te kunnen gaan

Reageren
    Anonuem

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest
    Die heeft in mijn ogen gekeken ik ging er heen om dat ik dacht dat ik een hersentumor had toen heeft hij testjes gedaan en in mijn ogen gekeken en dat was allemaal goed zij hij maar ik weet niet of hij dan het verschil heeft gezien

Reageren
    Anoniem

Je hebt niks awn je ogen maar je hebt hypogondrie en of een angststoornis.

Reageren
    John (moderator)

Denk je nou echt dat als er een afwijking geweest zou zijn, dat de dokter dat dan niet gezien had???
    Je bent bij de huisarts geweest, zegt daar hier niets van en begint over je ogen in de wetenschap dat er helemaal niets is.

Reageren
    Anonuem

Maar ik en mijn moeder zien wel dat er een groter is dan de ander alleen met een vergrootglas of je moet heel goed kijken
    De huisarts zei dat er geen verhoogde druk in mijn hoofd achter de ogen zat

Reageren
    John (moderator)

Dat is toch allemaal flauwekul… Met een vergrootglas… Je moet dringend naar een psycholoog

Reageren
    Anonien

Een gezicht is nooit helemaal symmetrisch. Bovendien heeft een arts vandaag gekeken dus laat het los en zoek afleiding.

Reageren
    Anonuem

Oké dankjewel

Reageren
    Anonuem

Even de laaste vraag dan sluit ik dit hoofdstuk af!

Ik ben gisteren naar de dokter geweest die heeft een paar testjes gedaan en die zei dat het geen hersentumor is hij heeft in mijn ogen gekeken met een soort van spiegel ofzo zei hij en hij zag heen verhoogde hersendruk op de oog zenuw ofzo en hij heeft met een lampje in mijn ogen geschenen ik moest zijn vinger volgen en nog een paar dingetjes maar als ik een hersentumor zou hebben zou hij dat dan gezien hebben?

Reageren
    John (moderator)

Hij zou beslist wel gezien hebben dat er een probleem was

Reageren
    Anonuem

Ben d’r weer

even over mijn hoofdpijn op mijn achterhoofd

Ik heb zo’n 3 a 4 maanden geleden een zware crash gehad met karten ik ben met 50kmh achterwaarts tegen de muur geknalt en toen hoorde ik mijn nek kraken en sinds de crash heb ik hoofdpijn op mijn achterhoofd ik had toen ook een week een ontzettende stijve nek wat kan dat zijn

Reageren
    John (moderator)

Verrekte spieren, maar volgens mij had ik eerder al een keer gezegd dat je daarmee naar een fysiotherapeut zou moeten gaan

Reageren
    Anonuem

Ja ik wist niet meer helemaal wat je zei en ik kon het niet terug vinden hoelang kan zo’n verekte spier blijven

Reageren
    John (moderator)

Daar kun je best wel lang last van hebben

Reageren
Reageer op: Onprettig gevoel oog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.