- Arjen1 april 2018 om 23:34
Beste mede-forummers,
Allereerst: er is niet echt een juiste categorie voor mijn vragen, maar deze komt het meest in de buurt.
Vandaag had ik een relatief lange autorit voor de boeg. Ik reed van Drenthe naar Brabant. Gisteren heb ik mijn nieuwe bril opgehaald, die iets sterker is dan mijn vorige bril (0.25). Ongeveer op de helft van de rit werd ik duizelig, licht in mijn hoofd en kreeg ik hoofdpijn. Ik heb de auto aan de kant gezet en heb wat gegeten en gedronken. Veel beter werd het niet.
Daarna ben ik door de angst, die mij ineens overviel, gaan hyperventileren. Dit duurde allemaal een aardig poosje. Ik heb tot dit moment nog last van hoofdpijn.
Uiteindelijk veilig aangekomen op bestemming. Daar aangekomen, kreeg ik opeens het gevoel dat ik koorts had. Dit duurde een aantal uren en toen voelde ik mij beter. Daarnaast was ik erg moe. Temperatuur later gemeten: 37.2.
Het volgende scenario had ik uitgedacht: Door de hoofdpijn en licht gevoel in mijn hoofd, als gevolg van mijn nieuwe bril, ontwikkelde ik angst met als resultaat hyperventilatie. De hyperventilatie heeft mij erg vermoeid gemaakt en ik heb in de tijd een hoop energie verbruikt, hetgeen resulteerde in een koortsachtig gevoel, terwijl ik geen koorts had.
Mijn vraag aan jullie is uiteindelijk: is dit een realistische verklaring voor mijn nare dag? Ik ben wel iets medisch onderlegd, maar lang niet zo goed als sommige van jullie. Stiekem dus op zoek naar een beetje bevestiging van één van jullie.
In eerste instantie bedankt voor het lezen van dit lange verhaal. In tweede instantie: alvast bedankt voor je antwoord(en)!
Groet,
Arjen
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 april 2018 om 23:52dat zou een hele plausibele verklaring kunnen zijn
ReagerenArjen2 april 2018 om 00:02Beste Tandor,
Bedankt voor je reactie. Fijn ook om te horen dat ik tenminste een beetje kennis heb 😉
Fijne avond!
Arjen
Reageren