- Angstig20 december 2017 om 20:51
Hoi ik ben een man van 20 en de laatste tijd merk ik iets vreemds op ik zie voornamelijk s’avonds buiten bij veel lichten en koplampen van autos een soort van paarse gloed voor een paar seconden is dit normaal of is dit iets wat ik moet laten onderzoeken ik weet het niet ik heb een tijd geleden een heftige periode gehad ik ben zwaar depressief geraakt en ik dronk een tijdje nogal veel ik heb tijdens die periode ook een keer een paniekaanval gehad ik voelde tintelingen en raakte in paniek vervolgens werd ik licht in mijn hoofd waardoor ik nog meer in paniek raakte ambulance erbij niks aan de hand vervolgens is het een tijd niet meer teruggekomen verder ook niet meer aan gedacht ik ben daarna opgenomen in een kliniek voor mijn depressie en psychose ik kreeg daar medicatie voor vervolgens na een maandje ben ik vertrokken ik ben toen vervolgens gestopt met mn medicatie uit mezelf wat niet zo slim was achteraf de paniekaanvallen kwamen extreem terug ik begon elke dag minimaal 4 keer per dag een paniek aanval te krijgen in de auto buiten op straat snachts op de bank maakte niet uit maar nu is het inmiddels bijna weg en nu begint dit met mn ogen zo ik heb mn verhaal gedaan sorry dat het zo lang is maar ik wilde duidelijk zijn misschien heeft het nog te maken met iets van de paniek ik weet het niet moet ik hiermee naar de dokter?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 december 2017 om 21:28Moeilijk om te zeggen of dat iets met je paniekaanvallen te maken heeft. Het zou ook echt aan je ogen zelf kunnen liggen. Ga eens naar de huisarts of een opticien voor een gratis meting.
ReagerenAngstig20 december 2017 om 21:50Ja ik ben laatst bij de opticien geweest alles was goed ik zag uitstekend moet ik een hersen scan laten maken misschien het is zeer irritant moet ik zeggen begin er ook steeds meer op te letten als ik savonds buiten ben
ReagerenJohn (moderator)
20 december 2017 om 22:14bespreek het met je huisarts. Met je hersenen heeft het niets te maken. Het is toch echt een probleem met je ogen
Reageren