- Some23 augustus 2017 om 13:32
Ik heb dus al een paar dagen last van mij ogen: ik er een druk om heen, vooral achter mijn ogen, en ik zie minder scherp dan dat ik eerst deed. Ik kreeg hier spontaan last van, toen ik FIFA aan het spelen was op mijn laptop.
Nu zie ik dus ietsje minder en heb ik last van een druk in mijn hoofd en rond mijn ogen. Ik voel soms ook hartkloppingen in mijn hoofd. Focussen/scherpstellen is ook lastig. Soms branden en jeuken ze ook. Ik zit vaak achter de PC en denk dat ik vermoeide, misschien wel oververmoeide ogen heb. Maar ik weet dit alleen niet zeker en mijn grote vraag is, hoe lang kunnen je ogen vermoeid blijven en deze klachten aanhouden? Aangezien ik op het internet gelezen heb dat dit meestal zo over is.
Wie kan mij helpen? Wat heb ik? Komt dit door oververmoeidheid of door een griepje of wat dan ook?
Bedankt!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2017 om 13:35Oververmoeide ogen kan best. En zolang je veel achter de pc blijft zitten zal dat niet zomaar overgaan. Ga eens naar een opticien en laat je ogen meten
ReagerenSome23 augustus 2017 om 13:38Hi, dat snap ik! Ik ben de laatste dagen ook veel naar buiten geweest en heb mijn computer uren tot het minimum beperkt, alleen is er niet heel veel vooruitgang.
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2017 om 13:40Laat dan je ogen eens gratis meten bij een opticien.
ReagerenSome23 augustus 2017 om 13:43Oke, ik wacht nog een paar dagen en kijk of het over gaat, zo niet dan laat ik ze meten. Btw, naar een opticien gaan is beter dan naar een huisarts?
Ik ben trouwens 21 jaar en heb nog nooit problemen gehad hiermee. Is dat raar?
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2017 om 15:32Nee hoor, dat is niet raar
Reageren