Zoeken Vraag het forum

Continue druk voorhoofd/tussen ogen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hi!

Vraagje vermits ik al veel online gezocht heb maar het antwoord niet meteen vind.. Heb ondertussen al een paar maand last van een continu drukkend gevoel tussen mijn ogen en op mijn voorhoofd..

Al mee langs de dokter gegaan (twee dokters zelfs), en die zeggen steeds ‘gespannen spieren in nek en schouders’. Nu na verschillende kinesisten af te lopen zonder resultaat begin ik er minder en minder in te geloven.. Dus iemand ideeën wat het wél kan zijn?

Pijn is het minste aanwezig als ik net opsta, wordt erger gedurdende de dag. Als ik mijn ogen dicht doe wordt het ook nog iets erger, dan voel ik het trekkend/duwend gevoel zo opkomen naar mijn voorhoofd. Als ik moet slapen en op mijn zij lig trekt het ook naar de kant waar ik op lig.. Kan het eventueel aan mijn ogen liggen? Dat is het enige wat ik nog niet echt heb laten testen..

Thanks alvast voor jullie input!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zijn de klachten ontstaan naar aanleiding van een verkoudheid of griep? Is je neus vrij of heb je verstopt gevoel?

Reageren
    Anoniem

Nope geen verkoudheid of griep gehad.. Dus sinusitis of iets dergelijks is het ook niet denk ik..

Reageren
    John (moderator)

Ik weet nog niet zo zeker of het geen sinusitis is.. Vraag een verwijzing voor NKO-arts

Reageren
    Angélique

Weet je intss

Reageren
Reageer op: Continue druk voorhoofd/tussen ogen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.