- Anoniem13 december 2016 om 19:14
Maar, die puntjes die ik overal zie wat ik zeg die een beetje elektrisch lijken…
Kan dat een teken van vermoeide ogen door teveel beeldscherm zijn? omdat ik dat nergens bij symptomen zie staan.Ik merk wel aan mijn ogen dat ik vermoeide ogen heb trouwens.
John (moderator)
13 december 2016 om 19:21Dat zou zeker kunnen, en al helemaal als je de bril niet draagt
ReagerenAnoniem13 december 2016 om 19:26Dus aan hoe ik u hoor praten, ofja zie typen, weet u nu al zeker dat die ‘elektrische puntjes’ komen doordat ik geen bril draag?
ReagerenJohn (moderator)
13 december 2016 om 19:29Omdat je geen bril draagt en te veel voor je PC zit. Je ogen zijn oververmoeid
ReagerenAnoniem13 december 2016 om 19:31En bij oververmoeidheid krijg je vanzelf dat je constant nonstop puntjes enzovoort kan gaan zien? Ook als je ogen dicht zijn?
ReagerenJohn (moderator)
13 december 2016 om 19:36yep.
Maar ik denk dat we nu wel alles zo’n beetje hebben gehad.
Reageren
Zorg dat je weer een bril gaat dragen. ga ook niet langer dan 2 uur achter elkaar achter de PC of laptop zitten. Maak om de 2 uur een korte pauze.Anoniem13 december 2016 om 19:48Echt belemmeren doen die puntjes me trouwens niet, want als ik er niet op let zie ik ze ook eigenlijk niet, behalve bij lezen.
Reageren
Wanneer zou ik ermee naar de HA moeten trouwens?Anoniem13 december 2016 om 20:46Mijn rechteroog is ook wat roder.
Reageren
Komt dat ook door de vermoeidheid aan bet oog?John (moderator)
13 december 2016 om 21:00dat zou kunnen.
ReagerenAnoniem13 december 2016 om 21:05Maar wat ik heb is dus niet iets waardoor ik blind word ofzo?
ReagerenAnoniem13 december 2016 om 23:12In het donker is het t ergst, dan kan ik me amper focussen op iets omdat die flitsende puntjes er allemaal voor komen.
Hoort dit allemaal bij de vermoeide ogen door het beeldscherm en geen bril? Ik maak me er nogal zorgen om.
ReagerenAnoniem13 december 2016 om 23:33Het is net alsof je dan overal zo’n testbeeld hebt van de TV.
Denkt u hierbij dus echt dat het door de bril nodig/teveel PC komt?
Ik ben zelf bang dat ik straks mijn zicht plots verlies ofzo. Of weet u zeker dat dat niet van toepassing is? Ben pas 17.
ReagerenJohn (moderator)
13 december 2016 om 23:49Ga nou eerst maar eens voor die bril en wat minder lang achter elkaar achter die PC
ReagerenAnoniem14 december 2016 om 07:39Hallo,
Vanochtend merkte ik ook tijdens het fietsen dat als ik naar licht keek (autolampen, straatlampen) dat er dan meer zo’n klein lichtstraaltje naar ne toe kwam.Is dit wel iets normaals of is dit ook van vermoeide/computerogen?
ReagerenAnoniem14 december 2016 om 07:45Heb dit bij vrijwel al het licht vandaag.
Reageren