- Anoniem17 februari 2016 om 15:00
Net bij erdontoloog geweest en deze zag vlak naast mn implantaten een uitstulpsel, in tandvlees mogelijk vanuit bot. Ik heb dat al een possje maar hij wist niet qua weefsel wat het was. Het is gevoelig bij drukken, wat hard enstraalt bij drukken uit naar oor. Ik ben absoluut als de dood, daar ik een biopsie bij kaakchirurg meot doen. Ben als de dood voor heel slecht nieuws.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 februari 2016 om 15:05Niet meteen in paniek raken. Eerst maar eens de onderzoeken afwachten.
ReagerenAnoniem17 februari 2016 om 15:24Tsja, maar rook en drink, en zou eigenlijk niet zo weten wat het anders moet zijn. Het straalt uit bij drukken naar oor, opgezette klieren aan die kant, en http://tinypic.com/r/ooh2h/9
ReagerenJohn (moderator)
17 februari 2016 om 15:48Het zou een ontsteking kunnen zijn. Dan is het niet zo raar dat de lymfeklier is opgezet.
ReagerenAnoniem17 februari 2016 om 15:56Tandvleesonsteking heb ik idd, maar een tandarts die het uitstulpsel niet herkent en het weefsel niet herkent maakt mij erg bang. Klieren en lymfeklieren idd opgezet ad rechterkant, zwelling is rood en ter grootte van een kies
ReagerenJohn (moderator)
17 februari 2016 om 16:02Je tandvleesproblemen verklaren dan in ieder geval de lymfeklieren. Die horen er dan te zijn.
Reageren
Een tandarts is ook niet alwetend hoor……..en als het een ontsteking van de kaak is, kan de tandarts daar sowieso niet veel mee. Dus goed dat hij je doorstuurt.