- Anoniem14 mei 2014 om 16:51
Sinds twee dagen is mijn onderlip dit. Dat is nog niet zo vreemd, ik had een velletje op mijn lip eraf getrokken, bloedde wat en werd een bultje. Dag erna ook twee blaasjes op de rand van de lip. Nu is het zo dat als ik mijn onderlip naar beneden beweeg of met mijn vinger naar beneden duw (bijv. Beetje pruilen) dan blijft de lip hangen en veert niet vanzelf terug. Als ik de spieren weer aanspan komt de onderlip wel terug maar dit gebeurt normaal gesproken vanzelf. Als ik de lip naar beneden trek en geen spieren aanspan blijft ie gewoon hangen en raakt wel mijn kin! Ik vind dit zorgwekkend en wel eng. Het is net of het niet meer goed werkt. Heeft iemand dit misschien ook gehad en gaat dit vanzelf over? Of zou er toch een infectie bij zijn gekomen waardoor het nu slap hangt? Graag advies! Bedankt alvast.
A.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 mei 2014 om 17:04Kan een infectie zijn. Ga even langs bij de huisarts. Hij/zij kan er een zalfje voor voorschrijven
ReagerenAnoniem23 mei 2014 om 20:43Inmiddels heb ik een prednisolonkuur van 30mg 7 dagen gehad, heeft geen enkele resultaat gehad.dokter weer gebeld, die zei dat een kuur even zijn uitwerking moet hebben, maar ik zou toch wel iets van verbetering moeten zien? Vind het nu wel eng worden….heeft iemand misschien andere ideeën of suggesties of ervaring hiermee?
Reageren
A.corticosteroïdJohn (moderator)
23 mei 2014 om 22:54De huisarts zei dat de kuur even tijd nodig had. Je hebt de kuur net afgemaakt. Geef het dan ook even de tijd om te gaan werken. Wacht nog enkele dagen en als er dfan geen verbetering is neem dan opnieuw contact op met je huisarts.
Reageren