Zoeken Vraag het forum

bult bovenop binnenkant onderlip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Afgelopen weekend ben ik flauwgevallen en met mijn mond op de rand van de wc gevallen. En uiteraard tand door de lip. Het leek toen of ik een enorm gat aan de binnenkant van mijn lip had. De buitenkand van mijn lip zowel boven als beneden waren een paar dagen opgezwollen. Aan de binnenkant van mijn onderlip kwam een enorme harde bult waar het gaat had moeten zitten. Terwijl de rest is afgenomen lijkt de bult aan de binnenkant te blijven. Het is een hele rare bult het lijkt op een vleesboompje o.i.d. Ik vraag mij nu af of dit normaal is en nog gaat wegtrekken of dat ik toch naar de huisarts moet?
    In afwachting op uw antwoord.

Vr.gr.,
    Lila

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik heb het vermoeden dat deze bult een mucocele is die is ontstaan als gevolg van een trauma, jouw val op de wc-bril. Een mucocele wordt in de regel middels een chirurgische excisie verwijderd.

Reageren
    Anoniem
Reageer op: bult bovenop binnenkant onderlip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.