- Anoniem17 december 2013 om 21:33
Hallo, ik heb al heel lang last van een stink adem ondanks dat ik mijn tanden meestal 2x per dag poets. Ik kwam er laatst achter dat mijn tong wel erg vies is. Er zit allemaal groen spul op. Ik heb het er af gehaald maar zou dit een oorzaak kunnen zijn van mijn stink adem? Zo ja, hoe verhelp ik het? op de foto is het niet heel erg omdat ik hem pas heb schoon gemaakt, het was eerst erger
Groet,
Robin3 reactiesReagerenTandor117 december 2013 om 22:48Robin,
Reageren
het zou goed zijn om eens naar de dokter te gaan met je probleem.Anoniem18 december 2013 om 17:33Hallo Tandor,
Ik heb op het internet gelezen dat het “groene spul” bacteriën zijn en dat je het er met een tongschraper af kan halen. Ik vraag me nu alleen nog af of de bacteriën oorzaak zijn van een stink adem weet u hier meer over?
ReagerenTandor118 december 2013 om 19:49Dat is voor de hand liggend. Je kunt ze wel met een schraper van je tong afhalen maar dan zijn ze nog steeds niet uit je mond. Je kunt mondwater proberen (Listerine bijvoorbeeld). Maar ik zou toch even bij de huisarts langs gaan om te kijken of het geen schimmelinfectie is.
Reageren