- Anoniem4 januari 2014 om 23:13
Hallo,
Ik heb sinds een paar jaar al best wel last van een slechte adem. Kort geleden keek ik in de spiegel en zag op mijn tong, een groen gele aanslag zitten(ik heb dit al heel lang maar heb er nooit echt bij stilgestaan). Ik ging kijken op het internet en zag dat meer mensen hier last van hadden. Ik vond titels met: geel/witte aanslag op mijn tong, En: geel spul op mijn tong en op mijn gehemelte. Ik las verder en kwam op veel forums tegen dat ik een, zogenaamde: tongschraper moest aanschaffen. Ik heb vanmiddag bij de kruidvat eentje gekocht en zonet uitgeprobeerd. Na mijn tong hebben ingesmeerd met witte pasta(zat bij de tongschraper) heb ik mijn tong een stuk of 10 keer geschraapt alleen het werkte niet. Het groene “beslag” ging een heel klein beetje weg maar bleef voor 80% gewoon zitten. Ik las zonet op het internet dat hetgeen waar ik last van heb bij veel mensen na 2 weken was verdwenen, maar ik heb er voor zover ik weet, al een jaar/anderhalf jaar last van. Wat kan ik doen, of weet iemand hier misschien meer over?
Graag krijg ik antwoord waar ik echt iets aan heb, dit is namelijk de derde keer dat ik mijn probleem op een forum vermeld alleen ik heb nog geen antwoord gekregen waar ik echt iets aan had.
Mvg,
Robin
3 reactiesReagerenTandor14 januari 2014 om 23:15Dat heeft er natuurlijk mee te maken dat er geen artsen antwoord geven op het forum.
Reageren
Ben je al bij je huisarts geweest?Anoniem4 januari 2014 om 23:58Ik ben nog niet bij mijn huisarts geweest. Is dit het verstandigste wat ik kan doen?
Mvg,
Robin
Ps: Hier nog een foto. Is niet mijn eigen tong en bij mij is het iets minder erg.
ReagerenAnoniem5 januari 2014 om 00:17Het kan een schimmelinfectie zijn, zoiets als spruw bijvoorbeeld. Ik denk dat het inderdaad goed is om naar je huisarts te gaan.
Tandor
Reageren