Zoeken Vraag het forum

Rode vlekjes in gehemelte.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sofie

Dankjewel, ik ga komende maandag een afspraak maken bij de GGD zodat ik het zeker weet. Intussen heb ik mijn keel gespoeld met soda, keelontstekingsspul gedronken, eetlepel honing en thee. Ik hoop dat de keelonsteking samen met de rode vlekjes weggaat.

15

Ik heb dit ook gehad. Het zijn kleine bloeduitstortingen doordat je een blowjob hebt gegeven en de penis tegen je gehemelte aan stoot.

Reageren
    John (moderator)

Soda was niet zo geweldig, Sofie. Dat is toch wel wat agressief voor de keel. Kun je beter niet meer doen.

@ 15
    Zoals ik al schreef:
    Bloeduitstortinkjes zijn immers ook nog steeds een mogelijkheid.Maar de SOA dus ook.

Reageren
    Sofie

Mijn moeder liet mijn keel hier altijd mee spoelen als ik keelontsteking had, het heeft de pijn wel vermindert (In mijn keel) maar de vlekjes zitten er nog steeds. Als we het hebben over bloeduitstortinkjes hoe lang zouden deze kunnen blijven zitten?

Reageren
    John (moderator)

Als het alleen maar bloeduitstortinkjes zijn zouden ze na een paar dagen in ieder geval minder zichtbaar moeten worden.

Reageren
    Sofie

Maandag maak ik een afspraak om me sowieso te testen voor elk geval. IK hou jullie op de hoogte van de vlekjes en wat het is/was.

Reageren
    Pien

@15,
    Een bloeduitstorting omdat de penis te hard tegen het verhemelte aanstoot?!? Nog nooit van gehoord!

Reageren
    John (moderator)

Valt volgens mij onder de categorie gevaarlijke seks. Je moet je p…. wel heel hard in die mond rammen om dat voor elkaar te krijgen.

Reageren
    remm

en had je soa?

Reageren
    Margreet

weet je al wat het is? Ik heb namelijk precies hetzelfde..

Reageren
    Anoniem

Ik heb precies het zelfde! Alsjeblieft wat is het?

Reageren
    mr x

Ik denk ook dat het door orale sex komt.
    mn meid heeft het nu ook en die had me toevallig gistere nog gedeeptroated.

Reageren
    Yvon

Ik heb sinds  zaterdag lichtelijke pijn in me keel dacht ik. Nu word het steeds pijnlijker met eten en drinken en slikken.

ik kijk vanavond in me mond of ik weer keel ontsteking had maar nu zag ik allemaal rode puntjes  op me gehemelte die pijn doen. Wat kan dit  zijn.

Reageren
    John (moderator)

Het zou een keelontsteking kunnen zijn. Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Als je er veel last van hebt, ga dan even naar de huisarts.

Reageren
    D.e.

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik ben nog niet sexueel actief.

Weet iemand wat het dan kan zijn?

Mvg, D.e.

Reageren
Reageer op: Rode vlekjes in gehemelte.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.