Zoeken Vraag het forum

Blaasjes, aften, zweren mond

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Davy

Beste,

Sinds enkele dagen staat mijn mond vol met blaren, aften en zweertjes inclusief mijn tong.

de klier onder mijn linkerkaak staat opgezwollen en langs die kant deed het ook 2 dagen pijn. Nu niet meer.

Af en toe heb ik wat keelpijn. Wat is de oorzaak hiervan?

Die aften of zweertjes of wat het ook zijn zijn soms na een dag weg maar de volgende dag staan er dubbel zoveel terug… zelf in het verloop van de dag komen er bij :s

ook was gisteren mijn tandvlees wat ontsteken, maar dat is nu ook plots weg.

Ik moet er wel bij vertellen dat mijn vriendin een bacteriele infectie heeft gehad en 1 grote naft in de mond staan had hierdoor. Heb ik het nu ook? Want bij mij lijkt het wel niet op dat?

Moet ik vrezen voor Herpes?

Met vriendelijke groeten

7 reacties
    Reageren
    Davy

Nu begin ik ook al scheurtjes te krijgen op mijn lippen en mijn tandvlees bloed op verschillende plaatsen… Mijn klier staat wel al minder dik en het doet minder pijn.

Reageren
    Lana

Als ik jou was, zou ik na het weekend toch even langs de huisarts gaan. Blaren, zweertjes, aften… Krijg je wel voldoende vitamines binnen?!

Reageren
    Davy

Ik neem nu al een tijdje vitamine suplementen bovenop mijn voeding…

Ik kom ook steeds vaker uit op HIV 🙁

Reageren
    Cindy

Wat is Pyralvex?
    Pyralvex is een natuurlijk geneesmiddel en bevat onder andere rabarberextract. Met Pyralvex kunt u kleine ontstekingen in uw mond behandelen zoals bijvoorbeeld aften.

het is een klein bruin flesje met een kwastje waarmee je de wondjes aan kan tippen…

Bij mij werkte het heel goed, in combinatie met warme chocolademelk < raar, maar waar 😉

succes!

http://www.medapharma.nl/Producten/Zelfzorggeneesmiddelen/Pyralvex/tabid/187/Default.aspx

Reageren
    Anoniem

Heb je al gevonden wat de oorzaak is? Ik heb terugkerende blaasjes achter in mijn mond.

Reageren
Reageer op: Blaasjes, aften, zweren mond
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.