- Davy9 januari 2013 om 23:14
Beste,
Sinds enkele dagen staat mijn mond vol met blaren, aften en zweertjes inclusief mijn tong.
de klier onder mijn linkerkaak staat opgezwollen en langs die kant deed het ook 2 dagen pijn. Nu niet meer.
Af en toe heb ik wat keelpijn. Wat is de oorzaak hiervan?
Die aften of zweertjes of wat het ook zijn zijn soms na een dag weg maar de volgende dag staan er dubbel zoveel terug… zelf in het verloop van de dag komen er bij :s
ook was gisteren mijn tandvlees wat ontsteken, maar dat is nu ook plots weg.
Ik moet er wel bij vertellen dat mijn vriendin een bacteriele infectie heeft gehad en 1 grote naft in de mond staan had hierdoor. Heb ik het nu ook? Want bij mij lijkt het wel niet op dat?
Moet ik vrezen voor Herpes?
Met vriendelijke groeten
7 reactiesReagerenDavy12 januari 2013 om 12:56Nu begin ik ook al scheurtjes te krijgen op mijn lippen en mijn tandvlees bloed op verschillende plaatsen… Mijn klier staat wel al minder dik en het doet minder pijn.
ReagerenQuote12 januari 2013 om 12:59Ik heb pijn in mijn mond
Reageren
http://www.thuisarts.nl/mondaandoeningen/ik-heb-pijn-in-mijn-mondLana12 januari 2013 om 13:00Als ik jou was, zou ik na het weekend toch even langs de huisarts gaan. Blaren, zweertjes, aften… Krijg je wel voldoende vitamines binnen?!
ReagerenDavy13 januari 2013 om 00:59Ik neem nu al een tijdje vitamine suplementen bovenop mijn voeding…
Ik kom ook steeds vaker uit op HIV 🙁
ReagerenCindy2 maart 2013 om 16:32Cindy2 maart 2013 om 16:40Wat is Pyralvex?
Pyralvex is een natuurlijk geneesmiddel en bevat onder andere rabarberextract. Met Pyralvex kunt u kleine ontstekingen in uw mond behandelen zoals bijvoorbeeld aften.het is een klein bruin flesje met een kwastje waarmee je de wondjes aan kan tippen…
Bij mij werkte het heel goed, in combinatie met warme chocolademelk < raar, maar waar 😉
succes!
http://www.medapharma.nl/Producten/Zelfzorggeneesmiddelen/Pyralvex/tabid/187/Default.aspx
ReagerenAnoniem7 januari 2015 om 21:35Heb je al gevonden wat de oorzaak is? Ik heb terugkerende blaasjes achter in mijn mond.
Reageren