- anoniem7 augustus 2012 om 07:30
Sinds enkele dagen heb ik vanachter in m’n keel lichte keelpijn (vergelijkbaar met keelontsteking, trekt ook naar m’n oor)
Gisteren keek ik in de spiegel in m’n keel, en zag dat ik linksachteraan, op m’n tong een witte blaar heb, met enkele kleine bultjes er rond.
Bovendien heb ik een slijmerige tong, en ligt er precies een bruin-gele laag op.Sinds een maand rook ik (maar slechts een 5tal sigaretten per dag.
Ik ben ook een fervent koffiedrinker, maar probeer daarin te minderen.De pijn gaat nu sinds een aantal dagen niet weg, het is draagbaar, maar irriterend.
Bovendien is het enkel aan de linkerkant van m’n mond.Ik heb wat gegoogled, maar witte blaren op de tong gaan van vitaminetekort tot mond/tong-kanker…
ik wil me wat informeren, voor ik naar de dokter stap.
3 reactiesReagerenLana7 augustus 2012 om 15:07Heb je onveilige seks gehad? Kan het een SOA zijn?
Reagerenanoniem8 augustus 2012 om 06:48Blijkt een infectie van m’n amandelen/keel te zijn. Virale infectie die normaal bij kleine kinderen voorkomt. Heel besmettelijk.
ReagerenOlga8 augustus 2012 om 16:18En, je hebt antibiotica gekregen? Houd er rekening mee dat antibioticum alle bacteriën doodt, dus ook de goede, met kans op diarree en/of (vaginale)schimmelinfectie. Ik weet niet of je M of V bent, maar tegen vaginale schimmelinfectie kun je de huisarts om GynoDaktarin vragen. Indien je M bent om Fungizone.
Beterschap
Reageren