Zoeken Vraag het forum

Aften?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Is het dan normaal als het rood blijft?

Anoniem

En dat het wat dikker aanvoelt

Reageren
    Anoniem

Ik bedoel hij is echt wel minder, het wit in het midden is minder, de rode kring eromheen blijft alleen zitten dus maak me zorgen.

Reageren
    John (moderator)

Ja hoor

Reageren
    John (moderator)

Is normaal. Geen zorgen maken

Reageren
    Anoniem

We zijn nu bijna inmiddels 2 weken verder, en ik kan zeggen dat hij vrijwel bijna helemaal genezen is. Alleen heeft het een stel rode puntjes (In een cluster) achtergelaten en vraag me toch af of dit normaal is? Trekt dit nog weg?

Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan ook nog weg trekken

Reageren
    Anoniem

ik ben namelijk bang dat als dit niet wegtrekt het iets ergers kan zijn.. en sorry de foto is erg onduidelijk, ik hoop dat u er wat van kunt maken.

Reageren
    Anoniem

Het eerste wat je op internet leest is dat als dingen niet binnen 2 weken genezen je dan naar huisarts of dokter moet.. klinkt niet zo leuk.

Reageren
    John (moderator)

Het moet gewoon nog even genezen en wegtrekken

Reageren
    John (moderator)

Je moet jezelf niet bang maken

Reageren
    Anoniem

ja sorry 🙁 Hoef dus niet bang te zijn voor kanker of dat soort gekke dingen? Dit lijkt er dus helemaal niet op?

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor.

Reageren
    Anoniem

Zelfs niet als het er na 2 weken zit?

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor.

Reageren
Reageer op: Aften?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.