- Samira2 januari 2018 om 15:01
Hoi, ik ben momenteel 17 jaar oud en ik heb al grof weg 10 jaar last van aften. Ik heb meerdere malen zalf en ontsmetings spoeling tegen de pijn voorgeschreven gekregen en niks helpt. De aften worden steeds erger en bevinden zich nu ook naast in mijn wangen en tandvlees nu ook steeds vaker op mijn tong, gehemelte en zelfs keel zodat praten, slapen en eten vrijwel onmogelijk wordt. Ik heb al een bloedtest laten doen en daar kwam uit dat ik geen allergie heb, wel een lichte overgevoeligheid voor iets waarvan ze niet wisten voor wat het was maar dat zou niks te maken moeten hebben met de aften. Weet iemand in ieder geval iets van een middel wat in ieder geval de pijn kan bestrijden want de pijn is echt ondragelijk aan het worden aangezien de laatste keer dat ik ‘aftvrij’ was wel een half jaar geleden moet zijn. Hiernaast heb ik mezef ook al heel lang rot gezocht op internet naar medicatie en oorzaken van aftes maar die zijn er gewoon niet, zeer frustrerend dat er zo weinig over bekend is.. 🙁 Iedere tip is welkom, zoals ik al heb laten blijken ben ik echt radeloos en sta op dit moment open voor alles