Slechte adem

Hey krista

Ik had al eens oil pulling geprobeert voor 2 weken omdat ik had gelezen dat mensen daar echt positief over waren en dat ze frisse mond kregen erna.

Ik  persoonlijk voelde geen verschil, maar heb het 2 weken volgehouden om zeker te zijn maar het heeft toch niet geholpen.

Ik heb ook voor een maand lang citroenwater geprobeerd voor de slijmen en de mogelijke maaggassen. Daar kreeg ik wel een frisser mondgevoel van maar ik merkte niet dat het heeft geholpen.

Mijn huisarts heeft me maagbeschermers gegeven omdat het misschien aan de maag kan liggen. Maar als ik die pillen 2 weken nam kreeg ik van alles (behalve water) maagpijn, een heel zware maag en kon amper bewegen. En later via onderzoek is ook gebleken dat mijn maag in orde is.

Reactie

Ik heb nog geen bericht gehad van het panel ,om iets af te spreken ,maar zodra ik iets hoor bericht ik ,

Dit berichtje is voor Depri

Reactie

Dag emmy,,

Ik weet hoe we contact kunnen maken.

Ik ben lid van de facebookgroep 'het kruiden - en gezondheidshoekje. Ik heb daar een topic geopend in verband met mijn slechte adem. En je kan me via daar toevoegen,

Reactie

Ik zit niet meer op facebook ,omdat ik geheckt ben .

Ik bericht je vanavond  of morgen om een oplossing ok

Groetjes

dit berichtje is voor depri

Reactie

Ik zit weer op facebook ,maar het lukt niet op het kruiden en gezondheidsboekje?

hoe moet dat Depri?

Groetjes van Emmy

Reactie

Als je wilt geef ik mijn telefoonnummer in de volgende app door ,om iets af te spreken ,dit bericht is voor depri

Reactie
Reageer op: Slechte adem
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief