- Anoniem16 december 2014 om 20:54
Ik ben een vrouw van 23 en heb sinds dat ik een lange dildo (40cm) in me heb gehad last van mijn maag. Ik moet ineens 4 keer per dag naar de wc en de hele tijd is het bij mijn darmen erg onrustig. Krijg regelmatig een opgeblazen gevoel/winderig en voel me er niet helemaal lekker bij soms
Is dit een infectie of gaat dit vanzelf weer weg?7 reactiesReagerenAnoniem16 december 2014 om 21:04Ja,,, volgens mij kan dit dus al niet. Want na 40CM. had je al wat bochten door gegaan en dat doe je niet met je dildo.
ReagerenJohn (moderator)
16 december 2014 om 22:34Dit forum is eigenlijk voor serieuze vragen bedoeld.
ReagerenAnoniem17 december 2014 om 05:00Dit is een serieuze vraag, die dildo is flexibel en gaat met bochten.
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2014 om 11:09Dat kan wel maar die gaat niet met de bochten van je darm mee. Dat is onmogelijk.
Reageren
Ook als je een flexibele dildo zo ver in die darm duwt, gaat die met de eerste bocht die na de endeldarm komt niet mee. De darm wordt gewoon helemaal uit zijn fatsoen gedrukt. Bovendien moet dat behoorlijk zeer doen.
Als je dit werkelijk hebt gedaan, raad ik je dringend aan om naar de dokter te gaan.Anoniem17 december 2014 om 11:49Ik en met mij menig mens die een coloscopie/sigmöidscopie heeft ondergaan. ZONDER!!!! Verdoving kan je VERZEKEREN dat jij geen dildo van40 CM in je darm hebt geduwd(DOOR DE BOCHTEN????? Dan had je het uitgekermd van depyn en je had niet alleen darm-klachten over gehouden van je zogeheten anaal experiment maar volgens mij had je een complete darm-perforatie overgehouden aan dit zogeheten avontuurtje……………………………………………………………..
ReagerenErik19 augustus 2018 om 09:13Ik zie dit net voorbij komen en ondankt dat het oud is wil ik toch even reageren. Los van het feit dat het wel degelijk mogelijk is om onverdoofd een flexibele dildo van 40cm. of zelfs nog een stuk langer, in te brengen, vind ik de reacties zeer negatief. Daar help je niemand mee.
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2018 om 11:06je zou je eens moeten verdiepen in de anatomie van de mens en dan met name van de darmen
Reageren