- Anoniem13 april 2014 om 13:48
Als ik masturbeer dan komt er vaak bloed op mijn penis, ik ben besneden en masturbeer om de dag, soms 3 dagen niet …. Ook gaat het open waardoor het bloed komt en dan komen er korstjes op, die er bij de volgende keer masturberen weer af gaan. HELP.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 april 2014 om 14:28Zou je misschien kunnen vertellen waar het bloed komt of waar het vandaan komt?
ReagerenAnoniem14 april 2014 om 15:24Het bloed komt gewoon uit de penis, wanneer ik er een velletje aftrek, het is meestal net onder de eikel.
ReagerenJohn (moderator)
14 april 2014 om 15:59Hoelang geleden ben je besneden? En hoezo trek je er velltejes af?
ReagerenAnoniem15 april 2014 om 17:102 jaar geleden besneden.
Reageren
De velletjes komen er af bij het masturberen…John (moderator)
15 april 2014 om 17:21Ik denk dat je er goed aan doet om toch even bij je huisarts langs te gaan. Die kan nl even goed bekijken wat er aan de hand is. Ik kan me zo even niet goed voorstellen waar de velletjes vandaan komen cq waardoor ze worden veroorzaakt. Tenzij je dus droog masturbeert en je eikel aan de onderkant over stimuleert.
ReagerenAnoniem16 april 2014 om 16:34Ja ik masturbeer droog, ligt het daaraan?
ReagerenJohn (moderator)
16 april 2014 om 16:36Dat zou kunnen.
Geef je penis even wat rust, gebruik de volgende keer een glijmiddel en kijk of dat beter gaat.
Reageren