Zoeken Vraag het forum

Bloeding na masturbatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik merk de laatste 2/3 weken dat ik, wanneer ik mijzelf vinger klaarkom met bloed aan mijn handen. Erg smerig en een beter voorbeeld van een anti climax kan ik niet bedenken. Het doet geen pijn en op het moment voelt alles gewoon heel erg goed, maar vervolgens dus de rotzooi. Daar blijft het echter niet bij, want ik blijf de hele nacht en dag daarna doorbloeden. Net alsof ik ongesteld ben, daar komen ook nog eens krampen in mijn buik bij.

Mijn ongesteldheid zou in principe 3 jaar weg moeten blijven in verband met het plaatsen van een implanon en op dit moment maak ik mij behoorlijk zorgen over deze bloedingen. Wanneer ik mij een paar dagen niet masturbeer stopt de bloeding, en vaak is de eerste keer na een paar dagen ook geen probleem. Pas wanneer ik het vaker doe gebeurt het.

Ik heb nog nooit seks gehad dus weet niet of het daarmee ook gebeurt. Wellicht kan iemand hier mij van advies voorzien.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je er verstandig aan doet om toch even langs de huisarts te gaan. Contactbloedingen dienen toch even onderzocht te worden.
    Je zou zelf ook even kunnen kijken of je nagels niet te lang zijn en je daar eventueel wondjes mee veroorzaakt. Een andere mogelijkheid is een ontsteking of een infectie.

Reageren
    Anoniem

Ok, mijn probleem is een beetje dat ik op dit moment niet in Nederland ben en het nogal moeilijk vind om mijn ‘probleem’ in het Engels uit te leggen. Nog niet eens pratend over dat het een vrij gênant verhaal is. Maar dank u voor de reactie. Mijn nagels zijn niet helemaal geknipt dus zou dat kunnen zijn.

Op internet las ik over het HPV virus, klopt het dat ik dat alleen kan krijgen via seksueel contact en eventueel pre-nataal en is dit dus onwaarschijnlijk? De verhalen daarover maken me namelijk aardig angstig.

Reageren
    John (moderator)

Ik zie eerlijk gezegd geen direct verband met het HPV virus. In jou geval gaat het mijns inziens om contactbloedingen. Omdat je er (als ik het goed heb gelezen) alleen maar last van hebt na masturbatie. Ik raad je in ieder geval aan om dat een tijdje niet te doen, om je vagina de kans te geven om te herstellen. Hoe lang ben je nog in het buitenland? Het zou desondanks raadzaam zijn om te laten controleren of er geen infectie of ontsteking is.

Reageren
    Anoniem

Ok, dank u wel. Zal inderdaad even een tijdje niets doen en wellicht van de week een afspraak maken bij de huisarts. Ik ben nog aardig lang in het buitenland dus zal er hier aan moeten geloven. Bedankt voor uw reactie.

Reageren
Reageer op: Bloeding na masturbatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.