- Anoniem5 januari 2014 om 12:14
Hallo,weet iemand misschien een goede raad om snurken tegen te gaan/te voorkomen? Mijn man snurkt behoorlijk waardoor ik weinig slaap krijg.Ik kan natuurlijk apart gaan slapen maar dat is geen oplossing.Oordopjes is ook geen oplossing omdat ik dan niets hoor en dan ook niets meekrijg van eventuele gevaren(alarm,brand etc.)Ik weet dat er apparaten zijn die snurken kunnen voorkomen maar dat zijn grote dingen en daardoor kan mijn man weer niet in slaap komen.Weet iemand een goede oplossing? AUB.
2 reactiesReagerenTandor16 januari 2014 om 16:26Ook ikzelf of beter gezegd mijn vrouw en ik hadden hetzelfde probleem. Ik heb de huisarts om een slaaponderzoek gevraagd. Gebleken is dus dat ik slaapapneu heb. Ik heb nu een masker (CPAP). Ik snurk niet meer, mijn vrouw kan ook weer goed slapen en ik heb zelf veel minder hoofdpijn. Daarbij slaap ik zelf nu ook beter.
ReagerenAnoniem13 februari 2014 om 21:40Wilde ook zeggen laat je man testen op slaapapneu. Dit kan verholpen worden met een bitje of cpap.
Reageren