- shels23 oktober 2012 om 13:30
Goede middag ,
Ik ben een vrouw van 29 jaar en loop nu al een dik jaar met darmproblemen , eerste half jaar obstipatie , ik kreeg toen elke keer andere medicijnen mee naar huis maar niks hielp dus wederom naar de huisarts , deze keer was er een vervanger en hij voelde duidelijk een weerstand in mijn darmen ( iets wat tegen mijn darmwand aandrukte ) en moest dit bespreken als mijn eigen huisarts weer terug was.
Dus zo gezegd zo gedaan , maar… Kreeg weer andere medicatie mee naar huis .
3 maand verder begon er ook bloed erbij te zitten en momenteel zijn mijn darmklachten nog verder verslechterd ( obstipatie , diarree ) , ook begin ik bloedingen tussendoor mijn menstruatie te krijgen en heb ik gevraagd om een uitstrijkje , waarover mijn huisarts zei dat ik werd opgeroepen als ik 30 jaar ben geworden. Voor mij zijn dit echte vervelende klachten waarin ik niet verder wordt geholpen , omdat mijn huisarts mij niet serieus neemt? Wat kan ik hieraan doen?Groetjes
1 reactieReagerenSanne24 oktober 2012 om 14:10Ik zou om een coloscopie vragen. Wat is dat toch met die huisartsen in Nederland om je maar af te schepen met een placebo. Jij voelt toch het best je eigen lichaam aan!
Succes
Reageren