- joep22 oktober 2010 om 19:16
hallo ik vroeg mij af wat er gebeurt na dat je naar de dokter bent geweest en door verwezen wordt naar het zieken huis.
krijg je hier een brief van thuis, of via de verzekering iets thuis ?
ik vraag dit omdat ik niet wil dat ze thuis van mijn doktersbezoek af weten.
5 reactiesReagerenjoep22 oktober 2010 om 19:48hallo ik vroeg mij af of je bericht thuis krijgt van de huis arts of van de verzekerings maatschapij na dat je bij de dokter bent geweest ?
ReagerenClair23 oktober 2010 om 12:35Meestal niet maar van je zorgverzekeraar wel.
ReagerenLuister25 oktober 2010 om 13:44Mag ik je vragen wat je voor jouw ouders verborgen wilt houden? Ik kan mij namelijk voostellen dat het van een aantal medische problemen verstandiger kan zijn jouw ouders hierover juist wel te informeren.
Wat is er aan de hand met je?
ReagerenAnoniem25 oktober 2010 om 19:54De huisarts kan je hierbij wel helpen, maar het consult zal wel gedeclareerd worden, en daarom kunnen jouw ouders dit wel zien. De inhoud van het consult is geheim, dat mag de huisarts aan niemand vertellen.
Reagerenwillem23 november 2010 om 18:12Als je naar het ziekenhuis gaat stuurt het ziekenhuis de rekening naar je verzekering. Ja zal geen post thuis ontvangen.
Reageren