- Sarah29 juni 2018 om 08:27
Ana stpositief aspekt homogeen. bakterie 2+Aspect bilirubine 1+ eiwit 1+ eritrosit 1+ ketonen 1+ leukocyt 15 leucocyt 1+ plaveiselepitheel 3+ Rdw 11,4 laag ürobilogeen 2+Aspect
6 reactiesReagerenSarah29 juni 2018 om 08:29Graag wil ik weten wat de uitslagen betekenen.
ReagerenJohn (moderator)
29 juni 2018 om 10:52Ik kan zo over die waarden niets zeggen zonder daar de lab uitslagen bij te hebben. Bespreek het met je arts
ReagerenSarah29 juni 2018 om 15:20Ik heb pas een afspraak in januari 2019 gekregen u kunt zich voorstellen dat ik niet 1 jaar lang wil wachten voor uitslag.
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
29 juni 2018 om 16:20dat is belachelijk…
Maar echt grote afwijkingen kan ik niet zien in de uitslagen. Is het onderzoek gedaan i.v.m. darmklachten?
ReagerenSarah29 juni 2018 om 18:03Ja vertel mij wat! Grote afwijkingen zijn er niet echt nee, maar er zijn tog al heel veel onderzoekend waarvan de uitslagen afwijkend zijn dus wat negatief hoort te zijn is positief etc. Nee niet dat ik weet hiervoor was alleen mijn crp verhoogd korte tijd daarna moest ik weer bloedprikken en dit was dus de uitslag. Want heel vaak wordt ik niet serieus genomen wordt er gezegt van de uitslagen zijn goed en als er iets aan de hand is qua uitslag ja een beetje verhoogd dus wordt er niks gestart qua evt verdere onderzoek en behandelingsplan.
Dus ik zou tog graag wat meer willen horen. O.a. wat deze uitslagen betekenen voormij aangezien ik pijnklachten heb en buitendat ook andere symptomen. Graag een ziektebeeld met disgnostiek.
ReagerenJohn (moderator)
30 juni 2018 om 00:40Op basis van die uitslagen alleen kan ik helaas niets zeggen. En dat komt vooral omdat er in deze uitslagen geen significante afwijkingen zijn, waarvaan je klachten zou verwachten
Reageren