Zoeken Vraag het forum

Bloed en urine uitslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sarah

Ana stpositief aspekt homogeen. bakterie 2+Aspect bilirubine 1+ eiwit 1+ eritrosit 1+ ketonen 1+ leukocyt 15 leucocyt 1+ plaveiselepitheel 3+ Rdw 11,4 laag ürobilogeen 2+Aspect

6 reacties
    Reageren
    Sarah

Graag wil ik weten wat de uitslagen betekenen.

Reageren
    John (moderator)

Ik kan zo over die waarden niets zeggen zonder daar de lab uitslagen bij te hebben. Bespreek het met je arts

Reageren
    Sarah

Ik heb pas een afspraak in januari 2019 gekregen u kunt zich voorstellen dat ik niet 1 jaar lang wil wachten voor uitslag.

Reageren
    John (moderator)

dat is belachelijk…

Maar echt grote afwijkingen kan ik niet zien in de uitslagen. Is het onderzoek gedaan i.v.m. darmklachten?

Reageren
    Sarah

Ja vertel mij wat! Grote afwijkingen zijn er niet echt nee, maar er zijn tog al heel veel onderzoekend waarvan de uitslagen afwijkend zijn dus wat negatief hoort te zijn is positief etc. Nee niet dat ik weet hiervoor was alleen mijn crp verhoogd korte tijd daarna moest ik weer bloedprikken en dit was dus de uitslag. Want heel vaak wordt ik niet serieus genomen wordt er gezegt van de uitslagen zijn goed en als er iets aan de hand is qua uitslag ja een beetje verhoogd dus wordt er niks gestart qua evt verdere onderzoek en behandelingsplan.

Dus ik zou tog graag wat meer willen horen. O.a. wat deze uitslagen betekenen voormij aangezien ik pijnklachten heb en buitendat ook andere symptomen. Graag een ziektebeeld met disgnostiek.

Reageren
    John (moderator)

Op basis van die uitslagen alleen kan ik helaas niets zeggen. En dat komt vooral omdat er in deze uitslagen geen significante afwijkingen zijn, waarvaan je klachten zou verwachten

Reageren
Reageer op: Bloed en urine uitslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.