Zoeken Vraag het forum

Pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo Dokter,

Ik wil graag uw mening weten voordat ik naar mijn huisarts stap. Ik ben een jongedame van 29 jaar oud. Sinds mijn 12e word ik al ongesteld. In mijn begin jaren had ik er al veel last van. Flinke buikpijnen, rugpijn uitstralend naar de benen, overgeven en veel klonten in het bloed. Heb ook aan de pil gezeten en aan de prikpil alleen heeft dat qua pijn niet veel geholpen. Nu is het zo dat ik samen met mijn partner al 2 jaar bzig ben om zwanger te raken alleen lukt dat niet. Nu gaan mijn menstr. dagen gepaard met steken in/rondom de anus bij stoelgang, hevige pijn in buik, opgezwollen buik, misselijkheid, aandrang om te plassen maar soms veel en soms weinig en neerslachtig gevoel. Ik kan heel goed met mijn tante praten en die denkt aan endometriose.

Kan dat het zijn? Ik ben namelijk heel erg bang dat ik onvruchtbaar ben geworden na mijn miskraam in 2013

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat is zonder enig onderzoek natuurlijk niet te zeggen. Het zou kunnen, maar een cyste op een eierstok zou ook kunnen. Ga dus naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de gynaecoloog

Reageren
Reageer op: Pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.