- Anoniem9 augustus 2016 om 20:02
Hallo Dokter,
Ik wil graag uw mening weten voordat ik naar mijn huisarts stap. Ik ben een jongedame van 29 jaar oud. Sinds mijn 12e word ik al ongesteld. In mijn begin jaren had ik er al veel last van. Flinke buikpijnen, rugpijn uitstralend naar de benen, overgeven en veel klonten in het bloed. Heb ook aan de pil gezeten en aan de prikpil alleen heeft dat qua pijn niet veel geholpen. Nu is het zo dat ik samen met mijn partner al 2 jaar bzig ben om zwanger te raken alleen lukt dat niet. Nu gaan mijn menstr. dagen gepaard met steken in/rondom de anus bij stoelgang, hevige pijn in buik, opgezwollen buik, misselijkheid, aandrang om te plassen maar soms veel en soms weinig en neerslachtig gevoel. Ik kan heel goed met mijn tante praten en die denkt aan endometriose.
Kan dat het zijn? Ik ben namelijk heel erg bang dat ik onvruchtbaar ben geworden na mijn miskraam in 2013
1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2016 om 21:25Dat is zonder enig onderzoek natuurlijk niet te zeggen. Het zou kunnen, maar een cyste op een eierstok zou ook kunnen. Ga dus naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de gynaecoloog
Reageren