- Anoniem6 juli 2016 om 18:47
Hallo ,
Twee weken geleden ben ik de dinsdag avond vergeten de pil in te nemen , dit heb ik de woensdag ochtend meteen weer gedaan. Die vrijdag was ik hem savonds weer vergeten en heb ik hem zaterdag ochtend alsnog weer geslikt. Die zaterdag avond heb ik seks gehad , hij is niet in mij klaar gekomen. Nu zit ik in mijn stopweek en ben ik erg weinig ongesteld. Het is rood helder bloed maar ook bruin bloed. Normaal ben ik veel ongesteld en nu is het minder dan normaal. Is er toch een mogelijkheid dat ik zwanger ben ? Of zal ik afwachten tot volgende maand ?6 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juli 2016 om 19:00Als je de pil niet langer dan 12 uur na het oorspronkelijke tijdstip hebt in genomen is er niets aan de hand.
ReagerenAnoniem6 juli 2016 om 19:03Dit weet ik dus niet zeker. Is het verstandig om misschien een zwangersschap test te doen ?
ReagerenJohn (moderator)
6 juli 2016 om 19:17Je zou een test kunnen doen, maar erg waarschijnlijk lijkt het mij niet. Weet je nog in welke week van de pilstrip dat was?
ReagerenAnoniem6 juli 2016 om 19:29Dit was in de 2e week van mijn strip
ReagerenJohn (moderator)
6 juli 2016 om 19:41Dan is het sowieso geen probleem. 2 pillen vergeten in de tweede week maakt verder niet uit en geeft geen risico op zwangerschap.
Reageren
Gewoon even de volgende menstruatie afwachtenAnoniem6 juli 2016 om 19:42Zal ik doen , dank u wel !
Reageren