- Anoniem13 juni 2016 om 18:08
Ik ben van mijn vorige strip de laatste pil vergeten, maar ben vervolgens weer op de normale dag begonnen met de pil, terwijl ik die dus eigenlijk een dag eerder had moeten nemen omdat ik die laatste van de strip was vergeten. Ik ben toen op vrijdag weer begonnen met de pil en heb toen zaterdag (die week daarna, dus had ondertussen 7 pillen genomen van die nieuwe strip) seks zonder condoom gehad. Ik zit nu in mijn volgende stopweek en normaal word ik dan in de nacht van zondag op maandag ongesteld (vannacht dus), maar ben het nu nog niet. Ik voel wel erge steken/krampen onderin mijn buik sinds vandaag. Betekent dit dat de menstruatie er aan komt? Ben wel lichtelijk in de stress nu..
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 juni 2016 om 18:22Omdat je dus te laat met de pil bent gestart, geldt dat als en pil vergeten in de eerste week. De pil is dan de eerste 7 dagen niet betrouwbaar. Daarna wel
Reageren
Je menstruatie zal dus gewoon iets later zijn.Anoniem13 juni 2016 om 18:24Ik heb op dag 8 seks gehad dus dan is het wel betrouwbaar toch?
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2016 om 18:26Alleen de eerste 7 dagen in de pil dan niet betrouwbaar.
Reageren