- Anoniem26 januari 2016 om 17:48
Hoi,
Ik ben 14 januari ongesteld geworden tot en met de 21e dus 8 dagen terwijl ik normaal maar 4 dagen ben. Ik slik de pil niet. De laatste paar dagen van die 8 was het bloedverlies wel minimaal, maar het was er wel. Omdat ik wil dat het zou stoppen heb ik op een van de laatste dagen van de bloeding 2 pillen tegelijk geslikt en toen stopte het inderdaad.
Nu merk ik vandaag ineens weer bloedverlies, er hebben dus maar 4 dagen tussen gezeten. Zou dit nu ff komen door de pil of is er echt meer aan de hand?? Gezien ik normaal ook echt niet zo lang bloedverlies heb.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 januari 2016 om 18:19Waarom zou je 2 pillen tegelijk slikken? Die pillen doen aan de bloeding dier op dat moment is helemaal niks. Daar is die ook niet voor bedoeld. Je schreef dat je de pil niet slikte, hoe heb je dat gedaan met die twee pillen tegelijk? Ben je nou wel met de pil gestart dan of heb je alleen die 2 genomen?
ReagerenAnoniem26 januari 2016 om 21:21Het is bij die 2 gebleven. Slik nu dus weer gewoon niks. Maar omdat ik ineens zo lang bleef na vloeien en het nu weer terug is betwijfel ik of deze bloeding nu door die 2 pillen komt. Ik denk dat het wel echt weer een menstruatie is, maar geen idee waarom zo kort op elkaar. Mijn cyclus lijkt door de war maar waarom..
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2016 om 23:00Ik snap niet zo goed hoe je erbij komt om die 2 pillen te slikken. Daar zijn die toch echt voor bedoeld. Je gooit alleen maar de hele boel in de war. En de bloeding stoppen doen ze niet. Doe je dat vaker zo?
Reageren
Hoe oud ben je?Anoniem27 januari 2016 om 06:50Nee nooit, maar ben ook nog nooit zo lang ongesteld geweest. Ik slik al zeker een jaar geen pil meer. 22 jaar
ReagerenWebmeisje27 januari 2016 om 07:02Je zou eens wat kunnen opzoeken op internet over oestrogeendominantie en wat je eraan kan doen. Het oestrogeen is dan te hoog ten opzichte van progesteron. Het kan vele klachten bevorderen, zoals langdurige menstruatie. Gelukkig kan je er zelf veel aan doen, met voeding en bepaalde middelen.
ReagerenAnoniem27 januari 2016 om 08:34Het lijkt niet echt door te zetten. Het blijft bij een paar drupjes. Kan ik dit nu aanzien voor menstruatie of gewoon tussentijdsbloed verlies en verder negeren?
ReagerenJohn (moderator)
27 januari 2016 om 12:15Het zou een doorbraakbloeding kunnen zijn vanwege die 2 pillen. Je kreeg namelijk een dosis hormonen binnen die daarna weer gestopt werden.
Reageren
Ik zou het gewoon even aanzien. Als het blijft aanhouden, ga dan even naar de huisarts